On tässä heti sanottava, että kirjoitan ensimmäistä kertaa tällaiseen blogiin.. joten en nyt tiedä mitä tänne PITÄISI kirjoittaa, mutta minä kerron täällä sen mitä tulee mieleen (ja jonka voin julkaista netissä.) :]

No kerronpa nyt ensin itsestäni, vaikka tuossa kuvaus - kohdassa kerroinkin jo vähän... Eli. Olen 14 - vuotias pohjoissuomalainen tyttö, joka pitää hevosista. Olen ollut paikallinen vasta vuoden, mutta ei hätiä mitiä.

Hmm.. No minulla on kissa ja koira. Kissa on maatiainen ja koira on valkoinen länsiylämaanterrieri. Hoidan yhtä hevosta kaksi kertaa viikossa, ja olen yläasteella. Eiköhän siinä tullut kaikki. Ai niin, olen usein tietokoneella. :)

Jos haluat lisää tietoa (mitä epäilen :]), esitä kysymyksiä, joihin joko vastaan tai en vastaa. Laita sähköpostilla tulemaan. Saat muuten (mielihyvin) kertoa oman blogisi osoitteen :) Heips...

P.s. Poistan kaikki asiattomat kommentit. :))